online diary p0sT bY MySelF ^_^

ThEy ThAt i LoVe

ThEy ThAt i LoVe

Selasa, 10 Januari 2012

ASALAMUALIKUM
Hey .. slmt sejahtera n salam 1 malaysia kpd kamo0 semua .. :) lame da x on9 n update blog nih dgn cte2 merepek aku .. whatever  huhu .. aku demam larh .. panas glerr .. mcm demam panas jerk ..pening + batuk2 hee~ actly tension kowt .. mcm2 msalah aku dpt .. mcm nk pilih sklh mane ? aku dpt tawran teknik jb ... tp tah la.. x nk pg kowt .. then sklh dgn matepljrn baru ag .. kene pick up cpt2 .. law x nt trtngal .. ngn keadaan aku yg sakit nih .. aku push je la tok pham ..nasib baik pham .. add math ? korang ckp susa ea ?? tp aku belaja mcm senang jew .. #bkn nk blgak tp tu first aku rase .. x tau ar lame2 lain ker ..huhu .. tp ap yg pnting ? KESABARAN ..yeah ! huhu .. n ag 1 aku rindu sgt2 .. nk tau ? 

  • Ank sdre aku yg kt perak
  • Akk angkt aku 
  • He
  • suasana rumah yg dulu
  • kesihatan badan yg dulu
tu jerk .. aku bru t'igt ble last aku mkn ek ? kelmarin kowt .. 3 ari aku x mkn nasi .. asal tah ..x de selera law mkn pon msti g tndas jerk .. yg pelik uw ..x lapo lak .. x pela .. DIET ! hahah 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen