online diary p0sT bY MySelF ^_^: Alhamdulilah ..

ThEy ThAt i LoVe

ThEy ThAt i LoVe

Selasa, 10 Julai 2012

Alhamdulilah ..

ASALAMUALIKUM ..


HY .. nite , ari nih agk bzy sbb nk kne check modul MT , hayoo .. lau tade satu .. kompem x nk sch esk .. gila babun garang ckgu zaidi uw .. sbb uw la ank2 murid die dpt A+ dlm SPM ..  tp tkot x ley capai lh .. ckgu uw chomel aw .. haha , best ur bljo ngn die .. k smue da ciap , so ley on9 .. tga on9 .. tup , tup nmpk ayt bdk nih .. 


" Satu-satunya cara agar kita memperolehi kasih sayang , ialah jangan menuntut agar kita dicintai , tetapi mulailah memberi kasih sayang kepada orang lain tanpa mengharapkan balasan :) "


Aww .. sedih kay , lepas break up nih aku mcm da x de feel sgt nk couple ,da mlz nk cri kwn lelaki at fb or mane2 lh , da mlz nk lyn lelaki chat .. n law no msuk pn tgk org gak , lau die agak ngek ! mmg x ur aku blz .. oke actly tga tngu awk .. tp x nk terlalu berharap .. :') tape lh , ckgu kate law ske org uw kite pndam je .. sbb lme2 cinta uw makin kuat .. n ALLAH akan makbulkn doa bila kite btol2 x tahan tok tahan cinta uw .. pesanan ckgu widyawati .. :) n ayt atas uw .. buat aku mlz nk cinta2 , lau ade org btol2 syg aku .. okey , insyallah aku terima .. law x de , senyap jela .. mlz nk mengejar cinta uw ag .. pnt .. :') ble da dpt nt mcm2 jd kn ? so better wait n see n the last thing pray to Allah , since aku break up Alhamdulilah , aku makin dekat ngn Allah .. :') slme nih aku rongak2 solat .. now da pnuh .. :') terharu giler , dapat jugak hidayah .. Ya Allah , baru tersadar n mungkin sbb tuh jgk aku da x de ase nk couple kowt .. sbb aku nk jd lebih baik dr dulu .. :') aku nk sgt jd pmpuan solehah , n teringin nk pki purdah n tudung labuh .. Mtx2 lh satu hari nt dpt .. :') really2 want it ! hayoo .. ayt tuh mmg la , ap tah kuat sgt mandrem ayt tuh smpi aku solat isyak td pon air mate bertakung .. :') aku rindu seseorang . tp aku pn x tau spe .. k dah ! kang ngiz lak .. selamat malam :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen